360

hellö! :P

sitter på skolan och skriver om muskelsjukdomar med julia ^^ :P
vi är så bäst och har inte varit här samtidigt så vi är efter.
så hon kollar facebook och jag bloggar.
men vi har ändå hunnit skriva riktigt mycket den här lektionen.
haha

idag slutar jag vid två, då ska ja gå hem och göra körkortsteori och sedan
funderar ja på hinna städa lite.

sen blir det KU och inför bucklan vet dock inte om ja kommer åka,.
kostar typ 400:-
ja vill men vart ska ja få pengar ifrån?
sedan ska ja kasnke på sportlovsläger också.
och då blir det utan lift kort så de blir lite billigare.

men alla fall vart ska ja få alla pengar från? kanske ska börja köpa lotter och spela på
hästar ^^
hahahaha :P


nu skickade vi ett sms till 118 800 och frågade vad en muskelsjukdom egentligen är och om de finns någon kändis som har det ^^ :P

har ja sagt att mina dator här som ja sitter vid nu har typ disko och blinkar rosa?
det har den alla fall skit skoj ju! :P
så jag! :D

nu fick vi svar och dom svarade inte enns på det vi frågade. dom ställde en fråga tillbaka får dom göra så?
kan jag inte stämma dom och få pengaR?

aja nu orkar ja inte skriva mer just nu.

hade puss ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0