339

heej :P sitter hemma hos dennis och spelar wii :D
ja jag vet det är tidigt men det är för en godsak.

Det är för att vi alla ska vara så trötta ikväll så vi kan sova och gå på skolan på måndag.

ikväll har vi även varit på statoil! och lekt isnön gud vad jag saknat att leka isnön!

haha oslagbart!

okej jag vet att orange och röd inte funkar xD men var inte tänkt vi skulle ut och leka utan tog bara den jackan ja brukar och tänkte de kan bli kallt när jag går hem ^^ :P

Du är så sjukt söt Jesper <3
Pelles bilder (A)

sedan har vi bara myst och lekt med kex också xD

hihi även pelles bild (A)
Dagens låt!!


har kommit på att jag gillar petter! :D han är sjukt härlig och han gör bra musik. <3


Kommentarer
Postat av: Pelle

så underbart mys natt <3

2011-01-09 @ 19:10:29
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0