337

hej. nästan nyss vaknat ligger fortfarande isängen.
ska snart hoppa in i duschen, klä mig, sminka mig,
gå på konsum köpa något att äta, gå till pelle och spela kinect <3

sedan ikväll ska vi vara hos Jesper och spela Wii för det var sjukt länge sedan xD

hmm undra vad ja ska skriva nu.. jo per åker hem ikväll :( * sadface! *
och jag skulle behöva en ny dator.. min börjar ge upp. haft den sen ja gick 8 eller 9an..


igår åt vi kycklingpaj så sjukt jäkla gott!! :O mumms de som bara dansade imunnen xD

Sedan tänkte ja bara säga vem sa att man inte skulle ha rosa hår?
Pellejagjesper

dock syns inte jespers rosa hår lika mycket som mitt och pelles :P
men lika glad är vi alla fall.. :P

just ja nu när jag är och handlar ska ja köpa blekningsmedel till mitt hår!!
MLI blir blond igen även om de bara är hon som tycker de ska vara så haha.


Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Pelle

rosa <3

2011-01-08 @ 17:37:36
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0