391

nu ligger jag i pelles säng. hon är där nere och äter middag,
snart ska jag nog gå iväg på konsum och köpa något att äta.
hem och äta, sedan vet ja inte om jag ska gå på bussstationen och sen
mysa med Jesper ikväll..  får fråga honom vad han tycker och  tänker om det. :P

imorgon ska ja till optikern klockan 4..
hmm igår var ja med Elina, vi såg barbapappa fram till halv 3 på morgonen! xD
ja somnade flera gånger i soffan men sovde aldrig mer än en minut, haha
sedan så måste ja typ nu någon kväll i veckan städa min lägenhet. jobbigt jag vet!
men de är mest bara kläder som ska in i garderoben sedan diska klart och kajagolven och moppa :P


försökte få min cam att funka,  slutade med att pelle såg vad ja gjorde men inte jag xD
haha lite sjukt kanske jag vet. men min dator håller på ge upp helt nu.
kan typ inte vara på facebook heller så ja måste nog åka hem och pröva formatera om den,..


aja far i vind tillsvidare :*

Kommentarer
Postat av: pellelsa

hihi :D

2011-02-20 @ 21:36:25
URL: http://tetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0