366

idag har ja haft skola som vanligt.
sista lektionen hade vi modernmat och vi höll på till halv 5!
så.. jag kom en halvtimme sent till konfan, inte helt okej.
gick sedan på konsum köpte blekningsmedel

sen till min pelle <3
hon blonderade mitt hår så nu ser det lite mer okej ut alla fall.,
ska snart hoppa in i duschen hoppas de blir lite bättre med silverschampo alla fall,.
sedan packa, har inte börjat än och hinner inte i morgon innan jag åker.

ÄNTLIGEN ÅKER JAG NER TILL SÖDERKÖPING OCH ALLA UNDERBARA <3

sedan så har ja jätte ont i ryggen så kommer nog kännas när vi åkt bil i typ 14(?) timmar hur lång tid brukar de ta för oss :S jag vet inte.
plus att vi ska sitta trebak, vet inte om ja har något headsett heller..
kameran har jag * hoppas ja får ta kort på högakustenbron (A) *

gud ja kommer sakna mina vänner! :O hoppas ni vet om det :* ni är mitt allt och ja tänker på er hela tiden. <3


dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0