288 - BILD BOMB!!!!!!! -

helt underbar dag!! måste ja bara säga =)

först jobba 8 - 16.
sedan kom ja på vid två att jag ville äta med Dennis.
så vi bestämmde att vi skulle äta =)
det blev kroketer och kycklingspet,
sedan skrev holm att han var i Lycksele.
och att han typ ville hitta på något så då kom han hit bara för att han är så söt.

sen kom emm också och vi spelade typ Uno och Genie (?)
 Lyssnade på musik och pratade hade trevligt..
körde dåliga jude skämt '' förlåt Holm :(''
men ja. det var trevlig sedan drog Holm annars skulle han inte ta sig in i sin brors lägenhet för han skulle sova
och sen drog Emm och Dennis också.

nu sitter ja här själv och pratar med William och nyss skrev ja med Felicia <3

inatt tänker ja typ sova och kanske smsa lite med Holm
igår natt smsade vi till typ ett. om allt mellan himmel och jord.
jätte mysigt, sedan så lyssnade ja på lifehouse också och självklart började ja sakna Holm jätte mycket.
så tur ja fick träffa honom idag.


Alexander Holm är fan en av mina bästa killkompisar.
han vet alltid hur han får en glad och är så snäll.
jag är så sjukt glad att jag har honom som kompis och att det var just han
som hoppade in genom fönstret på marknaden i ettan,
och det känns fan som igår. du är bäst Alexander.

Holm genom tiden då ja kännt honom, Bild 1. random bild från typ andra gången ja träffa honom, sedan när han var och klättrade, sedan lite party bilder från '' lilla lördagen '' och sedan en bild från duvan cup 09,  sedan vart är hunden bilden xD, kvällen han satt och sjöng fina låtar, när jag och nina sminkade honom, en vanlig onsdag kväll, skolavslutningen i ettan, när vi inte lekt på hela sommaren!, motorveckan när han och axel komme, skulle ta kort på hur söt han var, vanlig dag på skolan, duvan cup 10, prövade glasögonen * nyaste jag hade!! *.

okej nu får det räcka xD haha.
det vart då lite bilder :P undra om ja ska pröva göra en sån om någon annan kompis sen :P
haha =) men som sagt. du är min bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

PerssoN å Holm snacka inte bra grejer om dej assåå

2010-05-27 @ 13:44:53
Postat av: hahaha

haha vafan va äre för pissluder som snacka bs nudå? :D hahaha

2010-05-27 @ 22:32:40
URL: http://perssholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0