281

Idag börjar jag två. Skönt.se :-P så jag ligger fortfarande i sängen och myser. Snart ska jag hoppa in i duschen och göra allt sånt och gå upp på tannen och kolla om mina papper ligger i skåpet. :-) idag fyller jacob år grattis på honom :$ sedan Fyller typ min moster monica också. Och hennes tvillingsyster i morgon. Alltså min moster marie :-) mysmys, jag har ont i halsen inte alls så skönt kan ja lova. Och det är inte skönt att jag saknar william jätte mycket. :-( i Helgen ska jag vara med en kompis typ. Låter det som. Men vi får se beror på hur jag känner mig På fredag. Kan ju inte gå ditt om jag har ont i halsen pga att han vart sjuk nu några dagar. Men nu orka jag inte skriva mer ska sova en stund godnatt och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0