238

2010!!

under detta år ska jag fylla 18! vilket känns bra. förlåt för min bloggtorka.. har inte haft något att skriva.

men i söndag gjorde jag ett ryck och åkte ner till Lycksele för att träffa Emm, Axel, Kenny och Avesta Alex typ.
sedan åkte jag hem måndag,
åt palt hos farmor. MUMMS!
tisdag åkte vi till Lycksele jag mamma och pappa köpte nyårskläder och lite sånt fikade hos monica och enar.
sedan stannade jag i lse och åt middag hos emm. sedan for vi på spa med Maria och Alexander. mys!
onsdag kom emm och vi gjorde lite små saker sedan gick vi till hennes pappa och drack te!
efter det for vi till mange där det var fest och vi var där länge. '' för länge ''
torsdag vaknade jag, somna om och sedan for vi till emms pappa och åt tacos!! :D
sedan så for vi hem till ja och gjorde oss iordning och drog ut... orkar inte ta alla ställen..


idag så har holmen, renman och emm och anders varit här och typ sovit och så.
ikväll ska ja till Elina som fyller 16 och sedan åker jag och Anders hem med bussen!! :)

imorgon ska ja typ på lan med Elias lät det som.. xD
haahaa var ett tag sedan men han är juh så sur för att han oftast ta de när ja inte kan. XD

nää nu ska ja kolla runt på internet och vänta på klockan ska bli 8.. gnatt ppl


Kommentarer
Postat av: Duvetvem<3

Det var sjukt jävla skönt och mysigt att sova ! :]

2010-01-02 @ 02:41:14
URL: http://oneprozacaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0