203

hello..
jag har tråkigt.
och igår kom Emma-Lisa hitt och åt vi åt kycklingpasta,
mumms (A) med efterrätt som inte var lika god men helt okej =)
sedan gick vi till Maria och såg jurasstic park 1 och halva 2an :P
dom är juh små bra fast ja.. lite läskiga.
har typ aldrig sett dom så. =)
sedan smsa ja juh självklart med pontus som tyckte det var mysigt
med vinter när det är mörkt kallt och fint med stjärnor. :P
då förklarade jag att ja inte gillar när det är mörkt, det är för kallt.
och jag ser inte stjärnorna för ja är mörkrädd..
då skrata han åt mig :P

och idag har jag inte gjort något sovit och nyss gick jag till bussstationen
och träffade Pelle :)

nae nu ska ja hitta på något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0