65

helgen började på fredagen..
steg upp och mådde si så dära.
hoppade in i duschen och tog  på mig kläder.
gick ner och tog lite tee..
for in till malå köpte en Rosaros.
åt mat på malågrillen..
sedan gick vi till kyrkan. försökte hålla mig så länge jag
kunde men sedan gick de och grinade mig genom
hela begravningen!

sedan kramades massa folk utan för kyrkan
och det som knäckte mig mäst var att Anders
också grinade.. :'( och ja började tog grina igen... :'(
sedan for alla ungdomar till kosmos på en slags
minnesstund med fika..
sedan gick ja å emmalisa och fikade.
vi åt mjukglass.. :P
träffade Vera, Vickan och dennis på unders
så vi satt där och sedan for vickan och dennis
och Roger veras kille.

sedan for vi hem och grillade med familjen plus
nicke
och sedan spelade vi brännboll ganska många
och tro mig..
PATRIK du ska få igen xD
han höll på träffa mig hella tiden i huvudet :/

sedan sov vi.
lördag gjorde vi inte så mycket utan vi såg film
på kvällen och lite sånt.. :P

idag såg vi också film :)
och nu sitter ja i lägenheten och ska snart städa


idag blir de bara en låt för hella helgen



Helgens låt:


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Den låten är sååå fin! Tror inte jag hört den sen vårt bröllop...



Alltid jobbigt med begravningar men det var ju bra att de ordnat minnesstund på skolan så ni hade någonstans att träffas och minnas Josefin.



Kram

2009-05-24 @ 19:59:28
URL: http://jeanettehallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0