236 - det gör ONT! -

Vart har tiden taggit vägen??
minns du förr förra sommaren?.
när du ringde mig varje morgon för att fråga om jag skulle följa med och
bada även om du visste att jag låg och sovde när du ringde. men du visste även
att jag alltid var på när du ringde.
det var på den tiden när det var jag och du mott alltid.
det var alltid jag och du vilket det hade varit några år,
men allt försvann. du var min klippa min ängel mitt liv nästan, det var alltid vi två.
jag flyttade och du började vara med dina andra vänner.
efter ett tag var allt nästan bort glömmt. och nu när man åker hem ser man dig inte heller.
för nu har du också flyttat, minns du våra tjejkvällar vi alltid hade? eller minns du
allt galet och kul vi gjort? alla semestrar och alla resor vi gjort!!
det gör jag. jag drömmer om dom ofta och vill bara spola tillbax tiden några år.
för jag saknar dig verkligen och vill bara att det ska vara vi igen.
jag kan inte rå för det men mina tårar rinner varje gång jag tänker på dig.
för du var och är min bästavän genom allt vi varit med om.
visst jag och du var helt olika med det var det som gjorde oss till oss.
du var min bätre sida och jag blev alltid så glad av att vara med dig även om vi kunde ha
världens bråk på dagen men man visste alla fall på kvällen att du var en kompis och att dagen
efter var vi bästa kompisar igen.
jag saknar det så sjukt mycket, men nu är nästan allt borta känns det som. senaste halv året har
jag sett dig max 5 gånger. och det gör ont när ja tänker på hur det var förr när vi var med varandra nästan varje dag.

det känns som jag har förlorat min bästavän,
även om jag vet att du fortfarande är min vän, men det är inte samma sak.

jag saknar dig vännen det var allt jag ville komma fram till.
vi ses snart hoppas jag. och jag behöver inte skriva något namn för du vet vem du är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig, jag saknar oss, det vi hade! <3 du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

2010-11-23 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0