233

julshowen idag var sjukt bra!!
hoppas den är lika bra ikväll :D :D

Jag vill ha fredag!! då ska jag, Emm och Nasse och antingen carro eller per
vara typ här och fixa mat och äta gott och bara ha en otroligt mysig myskväll!!


imorgon ska vi typ ut med klassen och äta middag.
men jag tror inte vi har bokat bord än!! :S
haha ^^
jag hade en lektion idag.. som emm var med på :D har vart med henne hella dagen
myspys hon sovde även här inatt.. blev inte många timmar sovande men jag hade sovmorgon
också så det var helt okej :D

Aja nu orkar jag inte skriva mer..

MEDINA - SAGOLAND <33
älskar låten!!!


J, jag inser varje dag hur mycket jag saknar dig.
du var sjukt fin och jag vill inte att du ska försvinna
från mina minnen så jag tänker på dig varje kväll innan
jag somnar.!. puss saknar dig gumman.
R.I.P. Josefine Persson, 26/4-09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0