141

idagen har klart varit den bästa!!
i morse vaknade ja typ klarvaken! skoj!!
gick till skolan mötte upp julia vid skåpen och gick sedan för att ha media.
skit skoj värkar vi få :D
skoooj!
sedan så vare typ samhällskunskap lite långtråkigt men ändå det gick fort.
gick och åt mat och satt mig utan för matsalen och började smsa med Pontus. :P
och han sa att han kunde komma upp till skolan så han kom upp vid typ 12 =)
sedan for vi ned till estet och träffade mycket skoj folk och det var nice.
sedan gick ja å pontus till berith och frågade om det gick bra att pontus var med på lektionen
och det skulle gå bra :) så han var med på våran bkf :D
sjukt skoj :D
och då började ja och hanna smsa för hon undrade vem han var sedan tvär kollar ja på honom och han ler och jag får ett sms. där det stod: varför smsa ni om mig :P
så ja fortsätta smsa med honom en stund om vem i alla min klass var och så :P
sedan slutade vi och gick ned till konsum med carro och ja handlade lite och carro handlade lite mer.
och sedan gick vi och köpte guldstjärnor.. :D
för ja hade lovat pontus en :p men han fick alla tre st på sin mobil.. :p
vi gick till min lägenhet och pratade en stund ja å han och sen kom Holm en stund och
då var pontus tvungen att fara och så :p
så ja plattade holms hår och nu har han åkt hem med bussen och efter emm har ätit ska hon
komma hitt och färga mitt hår brunt :)
så min dag har vart hur bra som hällst! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0