133

TORSDAG.. känner ni inte på ordet hur bra det igentligen känns att säga just
torsdag. för oftast när det då är skola så betyder det att det snart är helg
så jag gillar torsdagar.. xD

har räknat ut att det är 3veckor sedan och 3 dagar sedan jag fick en komentar sist.
lite trögt känns det juh!!

ni kan juh skriva någon komentar och säga vad som händer i erat liv :S
eller är det svårt??
alla fall just nu sitter jag och ser kejsarens nya skola. xD
det känns bra (?) xD nää men det är faxtist bra för att vara ett barnprogram
fast barnprogram är faxtist bra :P
undra vad ja ska göra idag! :O någon som vill hitta på något?

kan juh inte baka för de gjorde vi igår.. :S
jag plockade blåbär och mamma gjorde en mumsig blåbärspaj :)
sedan kom farmor och kibbe och fikade :) men jeanette hade inte tid.

jag städade toan uppe också igår :) jag hade lovat pappa att göra det. så nu är då den ren
mitt rum är också någolunda städat :) det ser då inte ut som de brukar.. vilket är skönt då
slipper jag juh städa mitt rum idag.

så vad ska jag lgöra???


dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0