131

nu börjar det gå nedåt i min blogg igen.
kanske för ja skriver rätt lite.
men ja har faxtist gjort mycket skoj.
men ja har inte orken att skriva allt ja gör.
men alla fall man ska väll inte behöva blogga
så mycket på sommaren??
igår for Felicia på utebio men ja kände att ja inte ville.
så jag satt här och såg film med Tuva :)
den var faxtist bra, minns inte vad den hete men alla fall :P
idag har vi vart i söderköping och ätit pizza och glass
sedan åkte vi till klarsjön och badade ruskigt härligt faxtist!
det är riktigt härligt att vara här faxtist. :) jag gillart!
även om de ska bli härligt att komma hem till norrland igen.
till familjen och vännerna. det är juh som ändå där man känner sig
hemma!

'' det är ditt man kommer när man kommer hem ''

även om man oftast bara vill bort där ifrån.
men det är som erick sa: man får lätt hemlängtan!



Dagens låt:




jag saknar dig P :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0