andra

nu har dagen varit och sitter med hanna som snart ska hem.
idag har ja varit på skolan började halv 9 som vanligt..
lite jobbigt men alla fall.
sedan efter skolan var ja med Nina.
sedan kom hanna.. :)
jag har fått typ nya grannar också :D
nå vad tycker ni om min nya design?
får den Godkänt?
sedan så har ja prata med min mamma.
mina kläder hade kommit och dom var i aspliden.
så jonas skulle ta med dom till Lycksele.
för ja ska inte hem,
i helgen blire monopol med nina, krille, madde
och kanske hanna. :P
sedan vet ja inte om någon annan ska vara med.
sedan ska ja nog upp till jessica en sväng också.
hon skulle typ ha fest.

=)

dagens låt

Kommentarer
Postat av: Ylva

Den fungerar alldelens utmärkt!

3-vlig helg!

2009-04-03 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0