677

nu kom jag nyss ut från duschen ska raka mina ben och sånt nu! =)
me time is the best time! =P

sen ikväll blir det vara med claes och nå kompisar till han xD
och sedan blir det väl kolla lite serier innan jag ska sova,

annars då, hmm gick på stan igår köpte lite smått och gott.
en ny ring, två bhar, strumpbyxor, en midjekjol, ny halsduk, och kollade på lite varmare höstskor som man kan ha ivinter också.. och ett sminkborttagningsmedel vart köpt och en sån där sak man tar bort hår från kläderna med,

men nu ska ja ha lite metime!

just ja Anna och Jackie är typ borta halva veckan så ja känner lite WTF!? vad ska ja göra utan mina tjejer!! :o
vem vill med ut och gå iveckan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0