674

fick inte så många frågor utan bara två så tänkte jag skulle svara på dom.

Varför är du så snygg? :O


- anledningen till att jag är så snygg måste nog vara för att jag fått dom generna plus att jag gillar att ta hand om mig själv, alltså sätter upp håret varje morgon och fixar det som ser dumt ut, sminkar mig även, mest bara med naturliga färger och färger som passar på mig, och sedan tänker jag på vad jag tar på mig för kläder, man kan ju lixom inte gå runt i långkalsonger och sånt,
plus att jag går runt och tänker på att idag är jag snygg och då strålar det igenom och man blir snygg,.
sedan tänker jag väldigt mycket på vad jag äter och så,

Varför tog det slut mellan dig och din kille?

-anledningen till att det tog slut mellan oss var nog mycket pga att vi hade ett distansförhållande,
och det är inte alltid det lättaste och vi hade börja småbråka lite men jag tyckte själv inte att det var
någon speciellt men tydligen hade han börjat ifrågasätta om jag verkligen älskade honom,
men den punkten vet jag inte om den är sann, för det är bara vad jag har hört. men jag vill även säga att han är en av dom bästapersonerna jag någonsin träffat och
han är så otroligt snäll  även om det slutade som det gjorde,.

Kommentarer
Postat av: emm

du är snygg för att du är awesome! så är det ! och jag älskar dig massor ! <3

2011-09-07 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0