551

jadå =)=) hon sa att hon trodde ja skulle lyckas jätte bra imitt liv :p:p

Det tror jag med! :D:D
jag hoppas de :p:p
Jag tror då iallafall det! :):)
ja tror du kommer lyckas !! :D:D
Jag kommer nog bli en nerdrogad crack hora! ;D
haha nää men om du blir det får du dela med dig :O:O för ja tänker bli det också då :o:o eller så kan ja bli din pimp o.Oo.O
hahaha! xD
skulle vara awesome! ^^
Jaa :D:D
ne, men jag ska bli tsm med en rysk maffia boss som heter Vladistof! :}
hahahaha det är bra tina :D:D
hihi, ja! ^^ Ska bjuda kompisar på resor hela tiden! ^^
och rysksprit hoppas ja ^o)
Men alla säger att dom kommer då inte vilja hälsa på min man. o.Oo.O
jag vill!! pax att träffa honom! :O:O
Härligt! :D:D
Sofia vill inte träffa någon som dödar folk för pengar, hon ville inte följa med.
för rysar bjuder på sprit :O:O o.Oo.O alla fall på bild
på film*
Sen sa jag att jag skulle fixa en håkan hellström enbart till henne då ville hon följa! :D:D
haha men usch han är läskig .o
USch, du ska bara veta hur äckligt rysk sprit är! xD
Vi ska dricka fin dricka ffs! ^^
haha okej sockerdricka eller cola? :P:P
meen, neju! xD
Dyr spriten vettu! ;D
aha hallonsoda?
hahaha. xD
pomac!

satt och skrev med tina idag!
haha lite skoj xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0