256

nu är jag här igen.
sitter med julia i klassrummet och skriver.

i fredags var vi hemma hos Mange, vi små festade lite.
men vi tog det lungt.,
orkade inte gå hela vägen hem så ja sov hos Dennis.
på lördag följade ja med emm hem till henne fick låna hennes dusch.
så jag fick middag också sedan for vi till dennis och förfestade.
försökte få Ville att komma men det gick inte se bra.
men sedan åkte vi tre  i en epa plus han som körde till manhatan,
till CAMILLA<3 när vi kom dit var det redan mycket folk där och vi var typ 6st.
sedan när ja kom in så stod det någon random där som tydligen kände igen mig jag hade träffa han på valborg xD
hahaha men alla fall han gick i Julias killes klass :D
han hete oscar.
men sedan kom någon in genom dörren och där stod Ville och Peter,.
och ville vart sur för ja hade tydligen sagt att han inte fick komma. men jag sa att det var bara kanske han inte fick komma men dom hade typ prata med Linus så det var okej.
sedan i slutet av kvällen följde vi tom, och marios lillebror hem till bröderna makaron.
men först fick ja statoil korv av ville. sedan efter vårat besök hos makaronerna så gick jag, emm och ville hem till mig och åt makaroner och bacon och sovde.
skönt var det. :D
sedan när dom drog söndag så somnade jag och vakna vid 7 och gick till bussstationen för att få min laddare av eveline. ;D
sedan somna jag om, och försov mig imorse.


aja orkar inte skriva mer nu! hejdå puss på er.

jag Maj Emelie Carolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0